onsdag 10 november 2010

Fix you

liiiiiiiiiights will guide you hoooome.. sjunger högt till Coldplay, Fix you, fantastisk musik. Nu har jag bestämt mig för att lägga ner bloggandet. känns liksom bra. är färdig.
hittills har jag bearbetat och ältat och sånt. men nu är jag.
jag går på utbildning där vi just i dagarna har tränat på att lägga undan saker som tar plats i minnet. fantastiskt. insåg att jag redan blivit ganska bra på det under det här året. men kan självklart träna mer på det.
främst kommer jag aldrig att glömma detta, jag kommer alltid att engageras och vara ett stöd för alla som vill prata.
gör det. det finns inget att skämmas över.

kanske blev detta det sista jag skriver. gillar inte avsked och sånt. känns sorgligt att avsluta den kontakt jag har haft med alla genom denna blogg, om än en envägskommunikation.

mitt liv rullar.
hänger med vaktis. och det känns underbart.
har ordning på tillvaron.
får inte konstiga ångestattacker.
kommer att skriva klart boken, sen kommer jag att hålla föreläsningar för alla som vill lyssna.

tack alla som har läst.
tack alla som jag har pratat med.
tack alla som lyssnat.
tack alla som finns vid min sida.
tack för att jag har ett så fint liv.
tack för att jag är jag, och är jävligt bra på det.

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you cannot replace
When you love someone but it goes to waste
COULD IT BE WORSE?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth




2 kommentarer:

annika sa...

världsfinaste du.

B sa...

<3 kommer sakna din blogg. men jag är fantastiskt glad för din skull.