onsdag 2 juni 2010

Unna dig livet

Fick ett tips.. blanda in sverigedemokraterna.. kan funka, kan också göra att jag måste tycka illa om alla invandrare.. och han är ju redan invandrad, och klar med det.. han tar inte mina jobb, han tog däremot mina pengar, och mitt liv.. skäl som något att starta ett parti som enbart diskriminerar personer som honom. ja, jag vet, jag startar ett parti som är emot folk som tar andras liv, energi och pengar. det är ju valår och allt
gött
jag kan vara partiordförande
någon som är med?! jag behöver alla möjliga kompetenser. lönnmördare? någon?

vi kan heta: Mer lycka åt folket MLF.. hihi sjukt likt MILF eller så heter vi något annat, det kan vi komma på på första mötet.

med valspråk
varje nu är det bästa nu jag levt
eller
jag äger rätten till mitt liv

hrm, har ngt på gång här, det känner jag. sist jag var hos morgan-mårten deklarerade jag att jag skulle ägna mitt liv åt det här, och det ska jag, men har inte riktigt kommit på hur. Ska boka ett möte på kvinnojouren i veckan iaf, behöver researchmaterial till min bok.

Berättade för min chef idag att jag tycker det är för jävligt att någon på vår arbetsplats har sagt att vi ska ha överseende med idiotens bakgrund. hon blev också arg när hon hörde det, hon skulle ta det med hans chef. mitt mål är att få bort honom innan jag slutar.
Sen kom personalchefen förbi, han frågade hur det har gått med allt.. jag sa att jag gillade morgan-mårten, sen sa jag att jag skulle sluta på varuhuset, han trodde jag bara skulle byta varuhus, när jag sa att jag slutar helt, blev han nog lite stött. trött jag blir.
lämnade in uppsägningspapperna idag. det kändes skönt när jag gick igenom schemat för att kolla vilken dag jag ville sluta. en del av mig ville bara sluta direkt, vill var på mitt nya jobb, nu! men en del av mig vill bara vara kvar lite till.. njuta av allt som är bra, och tryggt.

har en galen vecka egentligen, jobbar sju av sju dagar, men jag har gjort den till min ta-hand-om-mig-själv-vecka.. vilket innebär att jag i stort sätt bara jobbar, sitter vid datorn och sover. på fredag ska jag till mitt nya jobb, längtar. det är så bra.

Partiprogram vol 1
utrota kvinnovåld och allt annat våld
gör det som gör dig glad
sprid glädje
unna dig livet, för vad jag vet, finns det bara ett!

1 kommentar:

annikan sa...

http://www.ur.se/dittparti/