tisdag 1 juni 2010

Kulturella skillnader

Det är idiotfritt på jobbet, vilket är underbart. Sen är det en massa sommar och semestrar och sånt. sen byter jag arbetsplats. dubbel underbart. men, alltid ett litet men välmenande men. jag vill se honom plågas, straffas och pinas. jag vill ha hämnd. gott folk, jag mår dåligt av tanken att han ska ha ett normalt liv.

enligt min otroligt välinformerade kollega. så ska man tydligen ha lite överseende med idioten på deras funktion, för att han är uppväxt med vissa kulturella skillnader. vilket bland annat innebär att han kan ha vissa problem med att få order från yngre kvinnor.

aaaaaaaaaaaahfkjlsssssssssssssssssssssssssssshä odiöfjs kölsföoi efshlof

när hon berättade detta darrade jag av raseri, blev nästan gråtfärdig av ilska. jag vill inte ens arbeta på en arbetsplats som har dessa värderingar.
han kommer ju aldrig få kicken
han kommer alltid bli särbehandlad, så att ingen råkar trampa honom på tårna
fy faen

nu vill jag ha tips, hämndtips
måste vara någon där ute som känner av en viss ilska mot honom

kulturella skillnader... my ass, han är en kulturell skillnad. i alla kulturer

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att gå med i Sverigedemokraterna pga. honom.