söndag 30 maj 2010

Ungmö och dåre

Söndagkväll och jag önskar mr darcy var här. är sjukt orkeslös efter helgens festligheter, men också för att det händer så mycket nu. så mycket att jag i fredags var alldeles slut i huvudet och kroppen. hittade inte energi någonstans. klarade av att jobba på ren illvilja.
Personalfesten var en hemskt trevlig tillställning utan till synes stora skandaler. hamnade på efterfest på en matta under ett glasbord, dränkt i öl och kebabsås. kände mig knappast som 27 när jag vinglade hemåt vid sex snåret. det är fan skärpning på mig nu, är trött på festandet. fast det har jag väll glömt på fredag är jag rädd.
trots att jag känner mig lite ensam idag, tackade jag nej till filmkväll och orkar inte ens prata i telefon. jag tog min kära cykel på tur ut till vattnet, satte mig på en solig klippa och ritade blommor. fantastiskt.

Inga kommentarer: