onsdag 12 maj 2010

En kukhistoria

Jag vet inte riktigt var han började kontrollera mig, han kunde ge pikar om det var kompisar som ringde opassande tider. han kunde ställa sig bakom mig när jag satt vid datorn bara för att fråga vem som var på bilder eller vem jag chattade med. de som först hängdes var ex och gamla ligg, de fick jag överhuvudtaget inte prata med eller om för den delen. detta accepterade jag ganska snabbt. det var ju inte så konstigt egentligen tyckte jag då, oavsett om jag var vän med dem eller inte. så alla som hade denna kopplingen till mig raderades. därefter var det killkompisar i allmänhet, jag skulle inte ha kontakt med några män helt enkelt. detta tyckte jag var jobbigare att gå med på, det var ju mina vänner. men jag hade bestämt mig för att vinna hans förtroende och raderade även dem. sen började det bli knepigt, hans linjer var inte lika lätta att följa. nu skulle alla kompisar bort som hade dålig inverkan på mig, alltså de som han tyckte hade ett "horaktigt infytande på mig". jag tror att det var vid denna tid jag gick ur alla sociala medier. det blev för jobbigt helt enkelt. eftersom han brukade som rutin gå in i historiken i datorn för att kolla vad jag hade gjort under dagen, när han inte hitta något så hade jag väll raderat historiken. för han utgick alltid från att jag ljög, sen kunde han sitta i timmar och leta i datorns minne för att hitta vad jag hade haft för mig.. ibland hittade han bilder som datorn automatiskt sparat ner i hårddisken, kan bli så på något sätt när man tillexempel är inne på facebook, vet inte riktigt hur det fungerar. men där kunde han hitta bilder på folk, och då hade jag varit inne på deras facebook sidor.. suck.. hur förklarar man en sån sak för en idiot?! det blev en stresskänsla att använda datorn, men jag var tvungen i skolsyfte, använde dock internet ytterst begränsat, det kunde räcka med att han såg mig stänga en sida när han kom in i rummet för att han skulle gå bärsärk, varför stängde jag ner, vad döljer jag?!
inget.. var inte ett svar

även om man raderar bilder från de olika mapparna man har sparat i, ligger bilderna kvar på datorn, och de kan man hitta om man vänder in och ut på datorn, det gjorde idioten..många gånger. med samma resultat varenda gång, varför har du dessa bilderna kvar?!
jag hittar inte dem.. var inget svar

han brukade manipulera mig att vända mer och mer ut och in på mig själv. han skulle ju ha reda på varenda kille jag varit med, hur många gånger och om killen i fråga hade stor kuk. jag började alltid konversationerna med att neka, det var inget jag ville prata om ,men han lovade om jag bara sa detta, han skulle inte bli arg, bara han fick veta..
killen hade mindre än dig.. var inget svar

nej för hur kunde alla ha det? han fattade ju att någon måste ha en annan storlek.
jag minns inte.. var inget svar

han beskyllde mig för att ljuga.. han bönade och bad, berätta nu så jag får veta, så jag kan släppa detta..
killen hade större än dig.. var ett jävligt dåligt svar

han blev tokig, åkte från lägenheten till en vän, därifrån ringde han mig hela kvällen..hur kunde jag ljuga om en sån sak!? han visste inte hur han skulle tackla detta, hur skulle han någonsin kunna bli fri den tanken.. om han i alla fall kände att jag hade varit nöjd med honom innan, så hade han inte känt sig orolig. men nu förstod han att det var det ända jag var ute efter..
say what!?

nej det är det inte.. var inget han ville höra

jag hade ju själv sagt att killen i frågas kuk var större
eller hade jag inte det
ljuger jag nu
eller ljög jag innan
jag är en hora
lögnaktig jävla hora.. smack smaock

för att berätta en rolig sak i denna otroligt tragiska kukhistoria, som jag egentligen inte hade tänkt berätta för att värna om hans integritet en aning, vilken jag nu fullkomligt skiter i.. han hade ju stora problem med detta att ett ex till mig hade större. han mådde dåligt i sin kropp, fick gå på medicin för att jag inte tyckte han dög.. osv.. han pratade ju mycket om att göra en förstoring vilket jag motsatte mig å det hårdaste. sa att han var dum i huvudet.
när jag hade flyttat och gick igenom skåp och låder efter mina sista grejer hittar jag ett stort paket, han hade beställt en penisförstorare på internet..
någon vakumpumphistoria.. fniss..

Inga kommentarer: