onsdag 19 maj 2010

Annorlunda

Vissa dagar, händer det saker som är lite mer annorlunda än annars. som idag. inte att jag hittade en jacka i min sambos garderob som passade utmärkt. att jag drack öl på stan med mitt ex eller att jag slutade jobba klockan två. det är annorlunda men inte fullt så mycket som att ett produktionsbolag kommer till jobbet och frågar första bästa kille om han känner till någon härlig singeltjej som vill vara med i ett dejtingprogram, sånt är annorlunda. att killen i fråga sen kommer och tänka på mig och produktionsbolagsmänniskorna letar upp mig och frågar om jag vill vara med, sånt händer aldrig. så det är klart jag sa ja. så imorgon ska jag klä mig hollywood och åka ut till en herrgård utanför stan och vara med i ett dejtingprogram. eller antagligen är det något slags inför programmet grej. i vilket fall är de jag och nio andra tjejer och en singel kille som jag har fattat det. Jodåsåatte..det här kan ju bara gå hur som helst.. haha
berättar mer när tillfälle ges. kul känns det i vilket fall. det som känns mindre kul är att det är hollywood tema imorgon, såna kläder äger varken jag eller min sambo. se om jag lurar ut något.
imorgon är det dessutom första dagen på det nya jobbet, börjar inte förens på riktigt i augusti, men så fort jag har tid ska jag ta mig dit för att lära mig saker och ting. imorgon var det städning och utrensning på schemat.
Dessutom pratade jag med min chef idag, sa att jag fått nytt jobb..det var inte så mkt tjolahopp där inte..hon var inte alls speciellt glad för min skull. vi ska prata mer på fredag. Känns som att jag återkommer på fredag helt enkelt. Med hollywooduppdateringar, jobbuppdateringar och ett passande helgkänsloläge.
Btw, satt ju på stan och drack öl ikväll, såg idiotens tjej med hunden..var galet nära att springa fram, det var bara lite för långt, lite för omständigt med tanke på att halva stan satt på uteserveringarna och lite fel läge.. kommer det att komma ett bra läge? åh, det var jobbigt att se hunden, han är så fin


Inga kommentarer: