onsdag 28 april 2010

Oschemalagd

Så jäkla långa dagar, å ändå gör jag inget annat än å jobbar. ikväll lyckades jag träffa en vän en stund, vi rökte inne och snackade retro design. värt. sen cyklade jag hem i världens regnrusk. och eftersom jag har en sjukt snabb cykel som inte ska ha en massa extra detaljer har jag inte heller en stänkskärm, vilket resulterade i en ordentligt blöt och grusig bak. mindre värt.
Nästa vecka ska jag på intervju, vill så gärna ha jobbet. tror de behöver en trädkojslivsfilosoferare på det stället. och så behöver jag komma bort från idioten. Pratade med en söt kollega idag. hon fullkomligt hatar honom, inte bara för vad som står här utan för hur han faktiskt är som arbetskollega. ljuv musik för mina öron. imorgon ska jag träffa morgan-mårten. ska ta reda på om jag har någon automatisk försvarsmekanism som håller mig på banan eller om jag faktiskt mår så bra som jag tror. med andra ord ska jag ta reda på om det finns risk för plötsliga oschemalgda break down och om i så fall att, när detta kan komma att inträffa. då är det i och för sig inte oschemalagt. i vilket fall, tänkte bedöma mina risker.

Inga kommentarer: