lördag 16 januari 2010

Typiskt

Det sket sig med tentan, ett och ett halvt jävla poäng... får leta upp läraren för kursen, vet inte vem det är dock.. undrar om han är fjäskningsbar.. ska köpa med ett äpple för säkerhetsskull.. Annars har det varit en ganska bra vecka på många sätt..fast vid närmare eftertanke har jag inte lyckats så bra med det jag skulle.. rapporten blev inte klar, å jag sa till min grupp att det fixar jag i helgen.. fast igår kväll var ja för bakis, satt hos V, tvättade och tvingade henne till att titta på På spåret med tokmycket godis.. å ikväll ska jag dricka öl med en arbetskamrat... nödvändigt ont.. Imorgon bjuder min söta vän på mat efter jobbet.. å måndag börjar jag klockan 6.. Helt ärlig, är färdig i skolan.. bryr mig inte längre.. Men på tisdag ska hela gruppen träffas en sista gång och faktiskt göra färdigt den förbenade rapporten.. en otroligt seglivad historia..
Presentationen gick inge bra den heller, timmen innan, kom vi på att vi kanske ska gen-repa eftersom vi gjorde om den till svenska.. men vi repade aldrig, så som sista redovisning på universitetet gör jag den sämsta presentation jag någonsin gjort, bådar gott detta.. suck.. Kvällens fest var däremot mer lyckad.. min jag-är-inte-intresserad-teknik funkade bra och jag sov gott hos slampan, inte så snällt att kalla honom det, han är ju trots allt ganska snäll och vi har sjukt kul tillsammans, men han är så lite pojkvänsmaterial att det finns inte.. han frågade om jag skulle kunna bli kär i honom, jag sa nej.. även om jag skulle kunna skulle jag aldrig erkänna det.. eller berätta det för honom..
Satt på fikan på jobbet och pratade med en tjej som mer än gärna ville prata om idioten, å hunden.. jag var mer artig än intresserad, men hon gav sig inte.. när hon för tredje gången sa att han är för rolig sa jag till.. att han är inte det minsta rolig bara dum i huvudet.. då blev hon tyst.. det blev lite jobbigt i luften.. så jag gick.. Känner att jag är dålig på att skriva om det jag faktiskt borde skriva om, men jag vill på något sätt inte gräva längre.. eller jo, men inte nu.. jag har fått så mycket distans till allt, jag är inte ett nervvrak i samma utsträckning längre och jag börjar ta för mig av livet, han är bara ett ont minne, en sårskorpa jag inte vill pilla på! Men jag måste, jag måste skriva klart, för att bli av med allt i mitt huvud, en gång för alla.. men inte idag.. idag är det lördag å jag ska dricka öl.. puss

Inga kommentarer: