söndag 7 februari 2010

För det är det här jag vill

Moraliskt eller ej, till huvudstaden åkte jag och det blev en sällan skådad lyckad helg. Helgen har innefattat, fest, sång, musik, alkohol, shopping, sex, semlor, vänner, dans och pizza.. allt i mängder och i en salig blandning.. tack sötaste syster!! När jag nu ikväll satt på bussen hem kom dock alla tankar i kapp, sådana där jobbiga tankar.. att det var just sånt här, sånt här som jag älskar att göra som han tog mig ifrån och fick mig att tro att jag inte ville eller behövde längre.. Jag kommer ihåg dagen då vi gjorde slut och vi tog en promenad tillsammans innan jag åkte ifrån stan, då frågade han om jag skulle börja åka iväg och festa med okända killar i andra städer nu.. och jag svarade ja.. Inte för att det är det eller någonsin varit det det egentligen handlar om.. men det är och var lättast att prata hans språk.. han blev sur.. men vad gjorde det.. Nu vill jag slänga det i ansiktet på honom..han kan få kalla mig vad han vill, jag vill att han ska fatta att det var det här som gör mig glad.. men jag vet att jag aldrig kommer göra det, orka..

Inga kommentarer: