måndag 8 februari 2010

Uppryckning

Det finns säkert en högst psykologiskt förklaring till mitt sinnelag ikväll.. känner mig framför allt ensam..så får jag ångest i stötar.. men det har inget med idioten att göra..inte om jag ska ge honom en rättvis chans och inte skylla allt skit på honom då.. vilket i och för sig är ganska bekvämt.. Nej det handlar snarare om en sån där ensamhet som kickar in efter en helg full med trevligheter.. eller så är det för att måndagar är veckans hemskaste dag för en singel..nu mår jag mer som min ovattnade blomma ser ut.. den skulle nog behöva lite kärlek.. det är nog det jag vill ha, det är dåligt med kärlek i one night stand, det är kasst att ta av andras kärlek även om jag försökte, bara låna lite.. och det är lågt att leta kärlek i gamla flammor.. det är uppryckning på mig nu..
rensa ur huvudet på gammalt skräp
skriva klart om idioten
å inte tänka så jävla mycket

det får duga


Inga kommentarer: