lördag 12 december 2009

En penisvante

Jag fick jobb, känns ju helt underbart att veta vad jag ska göra i vår nu.. skönt att få göra nytta, tjäna pengar och komma i kapp mig själv! Det som känns lite mindre bra är att jag kommer aldrig riktigt kunna slappna av på den arbetsplatsen så länge han också jobbar där, han sa dock när vi telefonerade att han funderar på att sluta.. Känner lite att jag vill inte bara lämna stan pga honom, jag trivs så himla bra här.. med jobb och vänner och så är det en mysig stad helt enkelt. Ikväll kommer fyra töser hit på julmingel, har köpt pepparkakor, mögelost, skumtomtar, chips och glögg.. tjejerna kommer med vinet, så det ska nog bli en riktig helkväll! Nästa vecka åker jag till huvudstaden med projektgruppen för slutredovisning mot företaget.. på engelska.. Känns lite sådär helt ärligt, jag som är en jäkel på att prata, ifrågasätta och ha svar på tal.. kommer stå å nicka å le.. det brukar iofs funkar som plan B.. är ju ganska söt trots allt, och ödmjuk..
Igår satt jag hos V och virkade vantar å kolla Idol, V virkade en penisvante, det tyckte jag var kul.. men det var hennes första vante någonsin, ganska imopnerande resultat! I torsdags var det utgång med öl och dans, fick en blå näsa, när min söta vän hoppade in i mig.. Men kul hade jag! Som alltid.. Är så förbaskat Lycklig!!!
Innan lät jag tankarna föra mig ett år tillbaka.. men orkade inte riktigt tänka färdigt.. jag var mycket ensam och satt oftas hemma på helgerna då.. men jag tyckte inte det var så tragiskt då som nu när jag tänker på det.. var gjorde jag av alla tankar och känslor egentligen..?!

Inga kommentarer: