torsdag 31 december 2009

Bitter

Det är så konstigt, har kommit in i en ny fas eller något, såhär till årets slut.. Jag vet inte riktigt hur hat känns, men jag har definitivt börjat få otroligt mörka känslor för honom, han har ju fan inte varit riktigt klok, desto mer jag pratar om det och desto mer distans jag får, ju klarare blir det.. och jag känner mig inte alls stark längre, alla säger att jag är stark.. det känns mer som naivitet, dumhet från min sida... va fan skulle jag stanna så länge med honom?! För att jag var stark.. ?! Så fort jag hör hans namn börjar jag skaka.. nerver i obalans, då hjälper det att röka.. inte så jävla sunt... suck.. är inte bitter, nejdå.. men funderar fan på att bli det..
Men jag är glad, kanske gladare än någonsin.. men med ett bagage för en hel karavan..
Puss på alla söta

Inga kommentarer: