söndag 13 december 2009

Skrutt

Idag är det lite skrutt med mig..pumpsen jag svängde runt med på dansgolvet dödade mina fötter och hem fick jag gå i V:s strumpor.. det var kallt, och långt.. Så när jag vaknade var det inte bara den standardiserade bakfylleångesten och huvudbanket.. det var även en förkylningskänsla i hals och kropp.. Tur att jag sov hos V.. ångesten tog vi tag i med hjälp av en solskenspromenad.. och förkylningen fick jag en c-vitaminbrus och en ibumetin mot..
Så nu till det andra skruttiga.. börjar fundera på att sluta skriva igen.. dels pga av att jag har tappat kontrollen på vilka som läser, hur många kan man avkräva tysthetslöfte från egentligen?, och vad händer om fel människa får reda på min historia.. antingen ett skott i pannan på mig eller så skulle definitivt mitt lyckliga liv vara över.. Och sen kändes det så knäppt när vi pratade i telefon sist, det var ju första gången sen jag började skriva.. och då var han så "normal" kallade mig inte hora en enda gång (!).. å då kändes det som jag går bakom ryggen på honom när jag skriver.. han tror ju fortfarande att ingen vet.. suck..

Inga kommentarer: