söndag 22 november 2009

Lördagkväll

Jag har en vän, som har kommit mig mycket nära på kort tid.. hon är väldigt bra att ha! Främst är hon min inspirationskälla, jag vill bara skapa när jag träffat henne.. å det är i massor, stackars min familj kommer få mängder med hemma-gjorda julklappar i år..
Jag mår bra, mer än bra faktiskt.. V kom hit ikväll, vi har gått igenom livets viktigaste ämne; hurvida vi kan börja dricka en bib som egentligen inte är vår men står i mitt skafferi, vi bedömde riskerna för ev. rematcher.. vi avhandlade även ämnet politik sippandes på varsitt glas vin.. ja, vi öppnade boxen(ska snarast inhandla en ny till dess rättmäktige ägare..) kom på att vi var miljöpartististiskt blå.. vilket var en omöjlig kombo då miljönissarna vill hänga med de röda..tillsammans med nybakta kolakakor i soffan fashinerades vi av Hugh Grants lugg i fyra bröllop och en begravning.. slutligen fick V dreggla lite över Persbrant medans jag försökte hitta någonslags bekväm liggställning i soffan för min sprängfyllda mage.. misslyckades..tog ett glas vatten.. och gick å la mig..

Inga kommentarer: