söndag 15 november 2009

Rädsla, krig och gråt

Jag får ofta frågan om jag inte är rädd för honom, och jag svarar alltid nej, för det har jag aldrig varit.. Men nu tror jag fan jag börjar bli det, när jag inser vad jag håller på med.. Jag hänger ut honom för allmän stenkastning här..
Men detta är ingen hämndaktion, jag tror varken på hämnd, hot eller våld.. låter jag pretto? möjligt..fortfarande fakta
Han tror däremot på det, och om jag ska se världen med hans ögon är detta en hämnd, i ett krig jag till varje pris inte får vinna.. jag krigar inte, ändå känns det som jag redan har vunnit
Men jag är rädd, för det är eftersom han är en svag människa som han slog mig, och sätter jag honom i en situation han känner sig utsatt ,alltså svagare, kommer jag att få ett helvete.. fan..nu vill jag gråta..
eller något..

Inga kommentarer: